уторак, 18. фебруар 2014.

ZNAM, VERUJEM, MOGU

ZNAM - da moja realnost nije jednaka tvojoj, jer svako vidi samo ono što nosi u sebi. Ti si jedinka za sebe, kao što sam i ja za sebe. Ja poštujem to. Poštuj i ti!
ZNAM - da živimo u čudnome svetu, isprepletanom mnogim vezama, nesuglasicama i svime onim što čini dobro i zlo, što nas spaja i razdvaja međusobno.

Šta je bitno?
Razlikovati dobro od zla!

Niko na svetu nije samo loš ili samo dobar čovek.
Svi mi nosimo u sebi i pozitivne i negativne strane. Na nama je da se opredelimo kojoj ćemo dopustiti da ovlada našim telom.
Ja sam već izabrala i drago mi je što sam takva kakva sam!

ZNAM - da uvek mogu pružiti ruku onome kome je potrebna. To me usrećuje. Taj predivan, iskren osmeh na licu koji je pokazatelj da sam tužnoj, nesrećnoj osobi koja je sasvim slučajno naišla na put moga života udahnula spokoj i radost. Ne tražim NIKAD ništa za uzvrat. Čak što više, to me vređa! Ja ne prodajem svoje minute, sate kako bih pomogla, ja ih dajem iz srca!
ZNAM - da budem dobra za ljude koji su SKRENO dobri prema meni i loša za one koji su negativni i slade se nanoseći zlo. Ako mi koristoljubiva osoba, puna gneva stane na put - sklonim je sa svoga puta, jer tu joj nije mesto.
ZNAM - da dobri ljudi sa velikom dušom i toplim srcem i dalje postoje i da dele ova mišljenja samnom.
Zašto?
Jer smo slični, a u nekim stvarima 'pak isti.
ZNAM - da u bilo čijem pristustvu sam, ću UVEK biti svoja.
Nema smisla svrstavati ljude u bitnije, nebitnije ili čak nebitne, ako gledamo na to čime se bave u životu, osim ako su kriminalci.

Prema svima sam otvorena, iskrena, ne podležem predrasudama, tuđim rasuđivanjima, mišljenjima, niti ulazim u bilo kakve rasprave, ogovaranja itd. To je ružno, nisam takav tip osobe i oduzima moju dragocenu, a iscrpnu energiju.

VERUJEM - prvo u sebe, svoje sposobnosti i kvalitete.
Svakodnevno radim na sebi kako bih uznapredovala. Nikada ništa nisam radila kako bih drugima pokazala ili dokazala nešto.
Ne!
Sve što radim na sebi - radim samo zbog SEBE, jer znam da sebi činim dobro!
VERUJEM - da kada pođem, idem pravim putem, težim, ali isplatljivijim i sigurnijim.
Ukoliko se desi da me okolnosti navedu da skrenem sa svog puta, ubrzo razum ispliva na površinu i vrati me na PRAVI put.
VERUJEM - da sve što radimo je u sklopu naseg mentalnog zdravlja.
Što mislimo, često se reprodukuje u delo.
Ako nešto silno želimo, na putu smo da to i ostvarimo.
Samo treba napraviti korak i ići polako.
VERUJEM - u svoj instikt.
Vremenom je postao jači i biće sve jači i jači, te umem vrlo brzo da spoznam ko je kakav i šta nosi u sebi.
To se odnosi i na druge, kako poslovne, tako i vanposlovne aspekte moga života, ne samo na ljude.

Dosta razmišljam, ali ne previše.
O čemu?
Ponajviše o svojim postupcma i brzo reagujem.
Just In Time - J.I.T.

MOGU - sve što poželim, a da je realno za ostvariti.
Kako?
Ostvariću to putem svoga rada, putem vere u sebe.

"Sve je moguće onom koji veruje"
MOGU - da u očima tuđim spoznam neke osobine koje nosi ta osoba u sebi. Njene namere.
Za to mi nije potreban dodir.
Samo oči, pokreti, glas, hod, način pisanja itd. To mi sve otkrije!
MOGU - ovako pisati u nedogled, ali ispalo bi da se hvalim.
Ne...

Kako god, mišljenje osoba koje me ne poznaju - nisu mi bitna!
Ovu moju misao posvećujem istomišljenicima i ljudima koje volim.
Svi vi koji me iskreno volite, a znam ko ste - UVEK, kako sam i bila, jesam, biću UVEK tu za vas i uz vas!

Нема коментара:

Постави коментар