уторак, 18. фебруар 2014.

Ravnoteža duha i tela - 3. deo

Uočila sam, razvila i zadržala optimističke i pozitivne misli.
Ovakve misli ništa bolje ne može odrediti, nego tačno definisan cilj i način na koji ću ga ostvariti.
Moja snaga raste! Duboko ću zaspati i dozvoliti podsvesnom da radi za mene. Zdravlje i blagostanje, odnosno, ciljevi koje sam odredila će okupirati moje nesvesno dok budem tonula u san.
Nikad se ne prepouštam da situacija ovlada.
Kada se probudim, želim da se osećam lako i odmorno, da budem orna i raspoložena za rad. Od tog trenutka, moje nerve ću učiniti nepovredivim, čvrstim i stalno mirnim. Moje disanje će biti mirno i duboko i daće mi novu energiju. Blagostanje koje usledi, biće nov izvor samopouzdanja. Život već vidim u novom i optimističkom svetlu.
Ma šta da mi se dogodi, moje srce će normalno kucati. Zadržaću svoj mir i neću gubiti volju.
Podstaknuta mojim mislima, ja regulišem sve.
Iskustvo pokazuje da istinito znatno prevazilazi ono što je uočljivo i da granice mogućeg uvek leže van verovatnog i očekivanog.
Sugestija je svaka radnja koja za krajnji cilj ima uvođenje neke ideje u mozak. Putem nesvesne psihičke aktivnosti, svaka prihvaćena ideja i potom pothranjena u podsvest pokreće mehanizam za konkretno ostvarenje.
Primena eksperimentalne sugestije, istovremeno prestavlja odličan auto-geni trening. Razvija samopouzdanje, samokontrolu, postojanost i koncentraciju duha kao i lični uticaj u životu i radu.
Ovakvim načinom razmišljanja i delovanja uspostavljam ravnotežu duha i tela.

Нема коментара:

Постави коментар