уторак, 18. фебруар 2014.

Tajne kvalitetnog života - 4. deo

Tek je prošlo nekoliko dana, a već osećam u novom postojanju čudan osećaj. Osećaj nove nade. Jedina prava cena je cena koju sama sebi određujem. Na svačijem putu kroz život postoje sveta mesta gde se oseća bliskost Božanskog. Gde se nebesa svijaju nad našim glavama i anđeli nam dolaze u pomoć. To su mesta žrtvovanja, mesta spajanja smrtnog i besmrtnog. Šator iskušenja gde se odvijaju velike bitke naših života. Moji nekadašnji porazi skoro da su zaboravljeni. Zaboravljeni su bol i razočarenje i biću srećna u godinama koje dolaze, ako budem mogla da se osvrnem na ovaj poslednji trenutak u saznanju da sam napokon osetila pobedu. Nikada neću dočekati zoru bez plana. Postoji nemerljiva razdaljina između kasno i prekasno. Svako jutro dočekujem planom za tekući dan i sprovodim ga u delo pre odlaska na počinak. Pobeda uspeha je napola dobijena kada steknemo naviku da sebi postavljamo ciljeve i da ih ostvarujemo. Život može biti radostan kao dela u igri, kada se čovek budi sa saznanjem da ga čeka jasno zacrtana putanja.
Budna sam. Ispunjena sam radošću i predosećanjem. Moje srce neuobičajeno kuca dok pozdravljam svaki novi dan sa radošću i samopouzdanjem.

Onaj koji pati - pamti. Nikada neću ponoviti greške i beskorisne promašaje prošlosti.
Svakog dana krenuću u susret svetu osnažena sa tri nova moćna saveznika:

Samopouzdanjem, ponosom, entuzijazmom.

Sigurna sam da se mogu suprotstaviti svakom izazovu. Ponos od mene zahteva da to učinim najbolje što mogu, a sve ću to postići zato što sam ponovo otkrila posebnu moć koja mi je nedostajala od detinsjtva - moć entuzijazma.
Ništavilo, tuga, ljutnja i razočarenje prošlosti nestali su onoga dana kada sam bila u stanju da se ponovo osmehujem. Uvek ću svoj dan umivati zlatnim sjajem entuzijazma.

Entuzijazam je najveća dragocenost na svetu.
Entuzijazam je moja vera u akciju. Sa verom ne mogu izgubiti. Hoću, mogu, jesam u stanju da svoj entuzijazam produžim neograničeno, časno i iskreno da bih uspeh u kome danas uživam mogla ponoviti sutra, sledeće nedelje, sledećeg meseca, godine.

Ljubav prema onome što tog trenutka radim deluje na čudesan način koji ja ne moram ni pokušati da shvatim, jer znam da on daje vitalnost mojim mišicima i mome umu.
Entuzijazam će biti moja kočija za bolji život.
Već se smešim u očekivanju blagodeti koja će doći.
Entuzijazam je genije iskrenosti i istina retko pobeđuje bez njega.
U svakodnevnom radu nastupam sa svojom energijom, ljubavlju i dobrom voljom.

Kakvo izuzetno ushićenje osećam kada znam da posedujem moć da svojim stavom izmenim svoje dane i čitav život!
Mladost zaboravlja da na svetu postoji neuspeh i duboko veruje da čovečanstvo vekovima čeka na nju ili njega. Da u njemu/njoj oslobodi istinu, energiju i lepotu.

Možemo uticati na druge tako što ćemo se prema njima ponašati onako kako bismo želeli da se oni ophode prema nama.
Nikada više neću biti gruba prema ijednom živom biću. Podjednako ću se osmehivati i prijatelju i neprijatelju i trudiću se da u njemu ili njoj nađem kvalitete koje ću ceniti.
Sada kada znam da je najdublja ljudska čežnja - čežnja za poštovanjem.
Uistinu, svi posedujemo kvalitete vredne poštovanja i ja samo treba da budem sigurna da mi pohvala dolazi iz srca i da je iskrena.

Osmeh je najjeftiniji poklon koji mogu pružiti svakome, a ipak ima snagu da uzdrma kraljevstva.

Нема коментара:

Постави коментар