уторак, 18. фебруар 2014.

Tajne kvalitetnog života - 6. deo

Sada znam da je svet tržnica gde je sve označeno fiksnom cenom i ja moram ostati pri svojoj odluci bez obzira na to što kupujem svojim vremenom, radom i sposobnošću i bez obzira na to da li kupujem bogatstvo, dokolicu, slavu, integritet ili znanje.
Svake noći ću pazljivo proispitati ono što sam uradila u toku dana.
Bila sam previše popustljiva prema sebi.
Svaki novi dan dočekujem sa planom, tako da je put kojim idem dobro označen.
Sada, na kraju dana, pažljivo ću razmotriti napredovanje i probleme svoga puta kao i novostečene dobre navike koje će stvoriti u mojoj svesti dnevnik za današnji i priručnik za sutrašnji dan.
Svoje mišljenje zadržavam za sebe.
Istinu, ne treba uvek govoriti, jer čovek ne treba da se opregoni ni sa bu*alama ni sa pametnijim od sebe. Ljudi svoje ludosti i promašaje nazivaju iskustvom, ali to ne mora biti tako.
Preispitaću svoja dela i posmatrati sebe kao najveći neprijatelj i time ću postati svoj najveći prijatelj.
Jedna od velikih neotkrivenih radosti života dolazi od pokušaja da se svaka stvar uradi na najbolji mogući način.
Preispitivanje i sagledavanje je uvek praćeno poboljšanjem.
Svako je mudriji danas nego što je bio juče!

Da li sam proživela dan, a da nisam osetila samosažaljenje?
Da li sam dočekala zoru sa planom i ciljem?
Da li sam bila prijatna i ljubazna prema svakome koga sam srela?
Da li sam se potrudila da pređem milju više?
Da li sam iskoristila pružene prilike?
Da li sam tražila dobru stranu u svakom problemu?
Da li sam odolela besu i mržnji?
Da li sam koncetrisala snagu i nameru?

Šta može biti korisnije od svakodnevnog preispitivanja svoga života da bi se moglo živeti sa ponosom i zadovoljstvom?
Moj dan se više neće završavati zalaskom sunca. Sada imam dodatni zadatak.
Svake noći ću pažljivo preispitati ono što sam uradila tog dana.
Sada znam da Bog sluša samo ono što govorim iz srca.
Jutarnja molitva je kluč kojim ću otvoriti riznicu Božijih blagodeti, a uveče me ona stavlja pod njegovu zaštitu.
Uvek ću preko molitve biti u dodiru sa svojim stvaraocem.
Što manje reči - to bolja molitva.

Нема коментара:

Постави коментар