среда, 19. фебруар 2014.

Sa Bogom mogu sve, bez Boga ne mogu ništa - 3. deo

Svim ljudima činim dobro.
Odbijam patnju i nikada se ne mirim ni sa kojom situacijom.
Dopuštam da moja svetlost blista i da Božija ljubav teče kroz mene i isteruje sve slabosti, nedostatke i mane.
Uzdigla sam se pronašavši Boga u sebi.
Bog mi je dao želju da se uzdignem i Božija mudrost će mi otkriti savršen plan za njeno ostvarenje.
U meni je beskrajno izlečujuće prisustvo Boga i ono što važi za Boga, važi i za mene i sve ljude.
Prihvatam kompletno i punim srcem da postoji beskrajna inteligencija iz koje teku sve stvari. Verujem da taj izvor reaguje na prirodu mojih misli.
Duboko sam zahvalna toj inteligenciji!
Stalno i nepromenljivo očekujem dobre stvari od života i to moje očekivanje se neminovno ostvaruje u materijalnom obliku.

Нема коментара:

Постави коментар