уторак, 18. фебруар 2014.

Prijateljstvo je rod koji se po duši izabere

U životu postoji mnogo stvari kroz koje ne možemo prolaziti sami, a sve i da tih stvari postoji mnogo manje, lepše ih je proživeti sa nekim.

Mnogo ljudi prođe kroz naš život, uzmu šta im je potrebno, i odu, ali ostaju oni koji su tu zbog nas, a ne zbog sebe, oni koji daju, a ne traže ništa za uzvrat.

Ono što sam ja naučila kroz život jeste da se prijateljstvo ne bira. Ono biva ko zna zbog čega, kao i ljubav, a ljubav je valjda jedina stvar koja nema definiciju, koju ne treba objašnjavati i tražiti joj razloge.

Prijateljstvo, u stvari, znači ljubav. Sve drugo može da se prevari, ali to ne može! Sve drugo može da se izmakne i ostane nedorečeno, ali to ne, jer zavisi od nas.

Ne mogu da kažem :"Budi mi prijatelj!", ali mogu reći:"Biću ti prijatelj!"

Prijatelj ne može biti svako i njih ne može biti mnogo. Prijatelj ima mana i nije tu samo da sa tobom podeli dobro, već je tu da kaže ono što misli, da nas svojim kritikama natera da preispitamo neke odluke i uputi nas na pravi put, misleći i želeći nam samo dobro i samo najbolje!

Za prijatelja se vezujemo vremenom, on postaje deo nas, njegova razmišljanja su povezana sa našim i osećamo sve što i on oseća. On može biti posve različit od nas samih, kako po izgledu tako i duhom, jer pravo prijateljstvo ne trpi predrasude.

Prijateljstva nisu trajna ako jedna strana daje sebe, a druga se štedi.

Moramo znati da cenimo svaki plemenit postupak, svako saosećanje sa našim bolom, našom tugom, svaki savet i toplu reč.

Nikada se ne smemo zapitati zasto mi to činimo, jer ako se preispitujemo onda to nije ono iskreno, iz srca. Tada prestajemo biti prijatelj!

Danas su prijateljstva povrsna...

Tajne više nisu tajne...

Sve manje je žrtvovanja, zalaganja, darivanja drugima i za druge.

Sve više je ljudi koji žele da menjaju ljude, a ne da ih prihvataju onakvim kakvim jesu!

Ja sebe smatram srećnom, jer imam prijatelja kog nisam birala. Valjda su se duše same privukle. Dovoljno mi je da znam da bih joj se uvek našla i u dobru i u zlu, a srce mi je još ispunjenije kada znam da je ona za mene već mnogo učinila i da me prihvata ovakvu kakva jesam.

Hvala prijatelju! ♥

Нема коментара:

Постави коментар