уторак, 18. фебруар 2014.

Antoni De Melo: "Put ljubavi" - odlična knjiga za kritiku!

Kada čitam neku knjigu, nikada je ne čitam "brzo".

Baš naprotiv. Zastanem posle svake piščeve fraze koja me zaintrigira, porazmislim o njoj. Ne složim se sa tim što je napisano ili se složim, ali dodam nešto svoje, neku svoju misao...

Dakle, inspiracija nastala knjigom "Put ljubavi" - Antoni De Melo (pre nekoliko godina i koju sam zapisala na papir tada, koju delim sada sa Vama, direktno, bez promena u digitalnu formu.

Izlazim na ulicu...

Gledam u nebo, plave boje kao u leto, one predivne koje ni sam pisac ne zna da opiše rečima, a slikar umuti bojama.

Sunce obasjava moje lice i pozdravlja me.

Ja mu uzvraćam osmehom, zahvaljujem mu što mi je otvorilo dušu (svetlost nas otkriva nama samima, ko smo ustvari)i dalo osećaj zadovoljstva života...

Divnog li dana (u mojim očima).

Hodam, pitam se...

"Da li je sunce ljubav?" Jeste.

I kako je Antoni De Melo napisao da je ljubav bezuslovno pružena svakom biću(dobrom i lošem). Mada nema smisla svrstavati ljude u te dve krajnosti.

Svi mi u sebi nosimo i loše i dobro, samo u nekima više obitava dobro, u nekima zlo. Svako od nas prihvata tu svetlost na svojstven način ili je vidi pogrešno ili je ni ne vidi.

U zavisnosti kakva je osoba u pitanju, kakav je kao čovek, šta nosi u sebi - tako će i posmatrati živi svet oko sebe - realnost.

Sunce, na primer, nije vezano za mene, niti na bilo koji segment u prirodi, ali JA sam ta koja je vezana za njega, za njih i ne mogu živeti bez njih !

Prema njegovoj "formuli" - to nije prava ljubav.

?!?

Ne slažem se sa njim!

Šetam...gledam ljude oko sebe. Svako nosi svoju skrivenu brigu, patnju, gubitak, srecu, odnosno - svoj život.

Neki to vešto prikrivaju (tako i treba) neki ne.

Umornih li lica srećem, bilo mladih, bilo starih.

Zapitam se tad...

Ja toliko iskrena, pa ne pokazujem svesno svoje raspoloženje svakom ko mi naiđe u susret ili se oneraspoložim zbog tzv.ljubomore prema osobi koja mi nailazi kao što su neki skloni tome.

Nezadovoljni su trenutnom životnom situacijom, a ne vide vrednost onoga što imaju !

Ne cene to!

Niti su svesni toga da su sami sebe doveli u tu situaciju - vremenom, jer sve što radiš - sebi radiš !

Pa ti ljudi nikada neće ni biti srećni!

Intuicija...

Jako dobro zapazim sve!

Ne pridajem važnost grubom pogledu neke ženske osobe, bezobraznom pogledu muške osobe.

Šetam ulicom života i svakog gledam "očima deteta".

Šta osmeh može da učini, a ne košta ništa!

Probajte, nasmešite se očima nekome i videćete kako ćete promeniti izraz lica te osobe, probudićete nešto prelepo u njoj.

Puno formula u knjizi...

Pisac nam piše o ljubavi...

Pa kako da znam i pored svih tih objašnjenja šta je ljubav kad je JA nisam osetila u onom pravom obliku

?

"Trebamo ziveti nezavisno od svih"

Slažem se, mada je ta nezavinost grubo opisana. Nikada na taj način ne bih razmišljala, niti pokušala da sledim piščeva upustva kako bih se osetila potpuno!

Pa, ja jesam slobodna i uživam kada sam u povezanosti sa meni dragim osobama. Kada im svaki dan učinim nešto dobro. Kada ih učinim srećnim - ja sam tada srećna, najsrećnija osoba na svetu!

Po piščevim "rečima", većina nas smo "živi mrtvaci"

E pa nismo!

Puno knjiga pročitanih, pored ostalog, i na temu ljubavi. U mnogima se ni ne pominje u naslovu "ljubav", ali je bolje objašnjena!

Svako od nas mora sam da spozna, doživi ljubav. To je dugačak put, vrlo težak, kojim mnogi nisu ni zakoračili, a žive u zabludi da vole.

Mnogi i okončaju ovozemaljski život, a ni ne spoznaju PRAVU ljubav.

Mada, lakše je onima koji žive i umiru u zabludi da su u ljubavi, nego onima koji su svesni da nisu, zar ne?

Lažan je osećaj, ali bar ne osete prazninu.

Naravno, u knjizi ima poruka koje su mi se dopale, nakon kojih sam se zapitala...

"Duhovno stanje momenta" (dodira, pogleda...)

MOMENAT koji je tako lepo opisan...♥

Ljudi, uživajte u svakom divnom momentu, jer oni se samo pamte!

Svakako, pročitajte knjigu. Svako ima svoj stav, svoj pogled na život, na sve što njega čini, pa tako i na knjige.

Možda se Vi baš složite sa svim ovim napisanim, a možda i ne, ko zna...

Нема коментара:

Постави коментар