среда, 19. фебруар 2014.

Sa Bogom mogu sve, bez Boga ne mogu ništa - 2. deo

Beskrajna inteligencija upravlja svim mojim planovima i ciljevima i pripisujem sav svoj uspeh istini da me Bog vodi i upravlja sa mnom u svemu što preduzimam.
Sve vreme sam u skladu i sa sobom i sa drugima.Zračim ljubav i dobre želje za sve članove moje porodice i sve ljude koje volim.
Ispunjavam um i dušu Božijom ljubavlju, moći, energijom.
Svu čast i slavu dajem Bogu!
Posao obavljam baš na pravi način. Sada i uvek imam ideje, novac, robu i kontakte koji su mi potrebni. Sve to neodoljivo privlačim pomoću zakona univerzalnog privlačenja. Ta moja ideja je dobra i blagoslovena za sve. Proširujem se i ulazim u razne poslovne kombinacije. Uz Božiju pomoć primam svo bogatstvo koje mi je potrebno za moje planove i kretanje napred i naviše!

Izražavm zahvalnost za moj uspeh, napredak i bogatsvo života.
Zakon povećavanja je neizbežan i moj um je konstantno otvoren za darežljivo povećanje. Moj biznis savršeno raste, širi se i razvija, a količina novca koju imam stalno se naglo povećava.
Bogato i obilno se snabdevam i spolja i iznutra iz beskrajne riznice koja je u meni.Otvaram um i srce i sve sam bogatija kako iznutra, tako i spolja.
Nebeska inteligencija me vodi do pravog posla koji obavljam savršeno za dobru nagradu.

Нема коментара:

Постави коментар