уторак, 18. фебруар 2014.

Ono što JESAM, ono što ću BITI

U svakoj situaciji se koristim inicijativom i odvažnošću sa znanjem i sposobnostima koje posedujem. Osećam da intezivnije živim.
Da sam stvaralac, pronalazač i da sam sposobna da ostvarim ono što zamislim.
Uspevam zahvaljujući samopouzdanju.
JA odlučujem o sopstvenoj inicijativi.
Mogu i hoću!
Osećam veliko poverenje u sebe i ono raste svakog dana.
Ono što sam naumila je moguće, mirno, bistro, ali odlučno cu učiniti ono što sam naumila.
Puna sam energije.
Usuđujem se da to učinim.
Samo bezrazložan strah od teškoće može naškoditi mojoj smelosti.
Znam da MOGU!
Mirna sam, preduzimljiva.
Stalno mi je na umu sugestija: “Mogu i Hoću !“
Stvarima pridajem samo onaj značaj koji im prirodno pripada.
Mene kao osobu jakog karaktera pomisao i na manji ili veći gubitak, promenu situacije, period teškog materijalnog stanja – neće bitnije uznemiriti, zbog mog ubeđenja da bi eventualni gubitak bio samo trenutan i prolazan.
Sugestija hrabrosti podstiče odvažnost, pravilno, smelo i odlučno razmišljanje.
Slobodno sledim sopstveno nadahnuće i angažujem se na putu ličnog napora.
Žrtvujem realnim svu mentalnu snagu.
Probleme napadam ODMAH ne obazirući se na određene običaje!
Ne mislim na stavove i mišljenja drugih, čime moje mišljenje, stavovi, odluke i dela time nemaju manji značaj. Ponašam se u skladu sa uzvišenim, zdravim, plodonosnim načelima.
Razvijam sopstvenu suprotnost.
Osmišljam sopstveni plan budućnosti, karijere.
Koračam već ka postavljenim ciljevima. Time se upućujem ka velikim uzorima.
Svom duhu dozvoljavam samo realne, podsticajne, kreativne, jednom rečju – POZITIVNE misli.
Ne osvrćem se na zlobne i sumnjive primedbe drugih.
Ne dozvoljavam da mi navuku masku osobe kakvom bi oni želeli da budem.
Moja se postojanost učvrsćuje.
Potvrđujem sebi da imam prava na unutrašnju slobodu i jedino me sopstveno samopouzdanje vodi.
Hoću da budem JA u svakoj situaciji i svakom trenutku.
Nikada nikome i ničemu neću dozvoljavati da utiče na mene!
Samo mišljenja kvalitetnih, kompetentnih i kvalifikovanih/jakih ljudi zaslužuju moje mišljenje, pažnju i ozbiljnu proveru.
Onaj ko je u nečemu uspeo, nikada neće obeshrabriti inicijativu koja se tek rađa! On je stimuliše i razrađuje! Usuditi se ići protiv opšte prihvaćenih ideja i načela, jeste čisto logičan zahtev onih koji tragaju za izuzetnim rezultatima, jer prava mera i osećaj za realnost nisu karakteristika velikog broja ljudi.
Oprez i predostrožnost služe da olakšaju neki put, a ne da ga zatvore!
Tačna procena raspoloživih sredstava i mogućih teškoća treba da uveća napor, a ne da ga paralizuje! Ostajem mirna u bilo čijem prisustvu, ma kakve bile namere ljudi sa kojima se svakodnevno susrećem. Osećam se mirno i staloženo. Mirno ih posmatram. Lako govorim, tečno, bez zastajkivanja i oklevanja. Namera mi je da utičem na svog sagovornika.
Njegove reči, gestovi i pogledi uopšte me ne dotiču. Osećam veliku snagu u sebi!
Vladam sobom.
Postojana sam.
Ničije prisustvo me ne uznemirava.
Ovo sam ja, a ovim putem se i zahvaljujem jednoj osobi koja me je naučila svemu tome kao i onima koji su svesno ili nesvesno svojim postupcima ojačali moju ličnost i ućinili me ovakvom.
Hvala vam!

Нема коментара:

Постави коментар