среда, 19. фебруар 2014.

Sa Bogom mogu sve, bez Boga ne mogu ništa - 1. deo

Svakog jutra kada ustanem, mislim na Boga i njegovu ljubav i uzvisujem se sa velikim isčekivanjem, interesom i vitalnom pažnjom. Izjavljujem smireno i lagano:

"Ovoga dana dajem sebe, svoje planove, ideje i sve stvari u vezi sa mojim životom u sveto svepsrisustvo Boga. Nalazim se na trnovitom mestu najvišeg i njegovo sveobuhvatno prisustvo prati mene, moju porodicu, moj posao i sve stvari u vezi sa mnom. Gde god ja idem, prate me Bog i njegova ljubav. Bog me čini uspešnom u svemu što preduzimam i njegovo bogatstvo mi pritiče slobodno, radosno, beskrajno, neprekidno.
Dušom verujem da mogu sebi da predvidim harmoniju, zdravlje, mir i radost. U svoj um sam usađila ideju mira, uspeha i prosperiteta.
Znam i verujem da će te misli porasti i manifestovati se kroz ono što proživljavam.
Ja sam baštovan. Onako kako sejem, tako ću i žnjeti. Sejem misli koje Bog voli. To predivno seme su mir, harmonija, dobra volja i žetva je predivna.
Bog je moj nepromenljiv izvor svega. Zadovoljava sve moje potrebe trenutno i njegovo bogatstvo mi pritiče neprekidno redovno i beskrajno.

Kada dajem priloge kazem :

"Ovaj novac dajem po slobodnoj volji, a Bog ga znatno umnožava"

RADOST, BOGATSVO, USPEH!

Znam i verujem da je moj posao Božiji posao. Bog je moj partner u svim poslovima koje obavljam.
Postižem ogroman uspeh zato što radim sa drugima na isti način na koji bih volela da oni rade samnom!

Нема коментара:

Постави коментар