уторак, 18. фебруар 2014.

Oprosti...

Oprosti...

Što sam na tebe gledala kao na prijatelja, pa ti odavala skoro sve svoje tajne.

Štitila te od laži i loših ljudi.

Oprosti...

Što sam dozvolila da mi se približiš. Glupa, naivna, a ti sa već zadatim ciljem u mojoj blizini.

Oprosti...

Što nisam uspela da raspoznam pravog tebe, odmah, na početku i što si mi više značio nego ja tebi.

Oprosti...

Što sam ti poklonila knjigu misleći da ce ti biti melem za dušu kada ti je bilo najteže, a totalno sam pogrešila.

Oprosti...

Što sam mnogo uživala dok sam bila u blizini tvojoj.

Oprosti...

Za moju impulsivnost, nerazumevanje kad-tad tebe kao što i ti mene nisi.

Oprosti...

Što ti sada pišem, jer moje "reči" ti više ništa ne znače.

Oprosti...

Za sve nenamerne greške koje sam pocinila.

I...

Oprosti što mi je sada svejedno.

Нема коментара:

Постави коментар