уторак, 18. фебруар 2014.

Tajne kvalitetnog života - 2. deo

Proživeću ovaj dan kao da mi je poslednji.Jučerašnji dan je zauvek mrtav i neću više o njemu da mislim. Zaboraviću jučerašnjcu, neću razmišljati o sutrašnjici.
Zbog čega bih odbacila “SADA” zbog  “MOŽDA” ?!?
Treba li da brinem zbog događaja kojima možda neću ni prisustvovati? Treba li da brinem zbog problema sa kojima se neću možda ni susresti? Sutrašnjica leži pokopana sa jučerašnjim danom i o njima neću više da razmišljam. Ovaj dan je SVE što posedujem, a njegovi sati su moja večnost.
Ceniću svaki sat ovoga dana jer se on nikada neće ponoviti. Svaki minut ovoga dana uhvatiću obema rukama i držati sa ljubavlju jer je njegova vrednost neprocenjiva.
Izbegavam one koji traće vreme.
Oklevanje ću uništiti akcijom. Sumnju ću pokopati verom. Strah ću zameniti poverenjem.
Neću slušati dokome pričalice. Necu traćiti vreme na besposlene. Znam da je negovanje besposličarenja isto što i krađa hrane, odeće, topline od onih koje volim.
Današnje obaveze cu ispuniti DANAS. Danas ću pomoći prijatelju u nevoji. Danas ću se posvetiti radu i požrtvovanosti.
Ovaj dan učiniću najboljim u životu! Ovoga dana, upijaću bez ostatka svaki trenutak.
Svaki današnji trenutak biće plodonosniji od jučerašnjih sati.
Danas ću zagospodariti svojim emocijama. JA određujem sopstveno vreme jer ga nosim sa sobom.Sve se nalazi u meni - Pol Žago.
Ako se osetim nekompletnom - setiću se pređašnjih uspeha. Ako se osetim beznačajnom – setiću se svojih ciljeva.Ako budem preterano samopouzdana - setiću se svojih neuspeha. Ako osetim da je moj dar neprevaziđen - pogledaću u zvezde. Nikada više neću suditi o nekome na osnovu jednog susreta. Ovladaću svojim raspoloženjem kroz pozitivnu emociju, a time i akciju, a kada ovladam njima, ovladaću svojom sudbinom. Postaću sopstveni gospodar. Reći ću: "I ovo će proći, izvesće me iz svake opasnosti i uravnotežiće moj život, jer sve ovo zemaljsko uistinu ce proci."
Kada sam duboko razočarana, utešiće me pomisao da će i to proći. Kada sam ispunjena uspehom, upozoriću sebe da ce i to proći. Kada budem opterećena bogatstvom, ponoviću sebi da će i to proći.
Da, zaista, gde je onaj koji je gradio piramidu? Zar ne leži sahranjen u njoj? Zar neće piramide jednoga dana, takođe ležati pod peskom? Ako će sve, baš sve proći, zašto bih ja brinula zbog sutrašnjeg dana? Obojiću ovaj dan smehom, uramiću pesmom.
Smejaću se svojim neuspesima i oni će nestati u oblacima novih snova. Smejaću se zlu i ono će umreti neostvareno.Smejaću se dobroti i ona ce se povećavati. Svaki dan će biti uspešan samo onda kada je i moj osmeh na licima drugih.
Danas ću ustostručiti svoju vrednost. Imam izbor i neću dozvoliti da moj život bude prelomljen i pojeden voljom drugih. Niko i ništa me neće sputati da ispunim sve ono što sam planirala.
Neće mi smetati ako mi ciljevi budu previsoki. Hodam pogledom uprtim u nebo, a nogama na zemlji- Pol Žago.
Neka drugi od svoje gline grade kolibe. Ja ću od svoje sagraditi dvorac!
Nije važno prevazići tuđa dela. Važno je prevazići sopstvena!

Нема коментара:

Постави коментар