понедељак, 24. март 2014.

Ja - nepokolebljiva osoba

Nikad nisam bezvoljna, nervozna ili izritirana kada mi je povređeno jedno od pet čula.
Moj pogled je miran i staložen čak i kada me susretne tuđ, oštar i prodoran.
Iznenadna neprijatnost ili događaj jedva da utiču na mene.
Neprijatna buka, zvonjava, saobraćaj, rad nekog predmeta kod mene ne izazivaju nikakvo uzbuđenje.
Izbegavam svaki suvišan trošak energije, svako nerviranje, a moja me mentalna ravnoteža obilato nagrađuje.
Ništa me ne može potresti. Nikakav strašan prizor, nikakav strah.
Mirno posmatram tragičnu scenu.
Opasnost je izazov za moje sposobnosti.
U prisustvu opasnosti samo mislim kako da se odbranim i pomognem onima kojima je pomoć neophodna.

Treba težiti osobama kod kojih su hladnokrvnost, hrabrost, staloženost već proverene i potvrđene osobine.
Predstava neustrašivosti ima isceliteljsku moć.

Dete vaspitano pod režimom straha, pretnji i kazni, čvrsto je ubeđeno da nikada neće uspeti da pobegne osrednjosti. Celog života će oklevati zahvaljujući tome što su njegovi nervi dugo vremena držani u okovima, gubeći sposobnost da se opuste, potpuno odmore i uspostave ravnotežu.
Posledice takvog vaspitanja su fatalne.
Dirvil: "Osoba sklona brigama zamišlja niz situacija koje se neće ni stići dogoditi koliko ih je"

Sugestija hrabrosti podstiče odvažnost. Pravilno, smelo i odlučno razmišljam. Slobodno sledim sopstveno nadahnuće i angažujem se na putu ličnog napora, žrtvujem realnim teškoćama i svu mentalnu snagu, probleme napadam odmah ne obazirući se na određene konvencije i običaje.

Pozitivnim mislima se ne osvrćem na zlobne i sumnjive primedbe drugih. Ne dozvoljavam da mi navuku masku osobe kakvom bi oni želeli da budem.


Нема коментара:

Постави коментар