уторак, 10. јун 2014.

Svetlost naših dana

Život je najveći i najlepši dar poklonjen čoveku.
On je ponekad surov i nemilosrdan, preliven mrakom zlobe, ali mi ne smemo da dozvolimo da to zauvek ugasi veselo sunce u našem danu.
Svi tragamo za lepšim nebom, za boljim ljudima.
Ako toga ipak nema, ako je sve to samo iluzija - neka nam niko ne kaže...
Neka ćuti i pusti nas da tragamo, da se nadamo i da ta nada nikad ne umre jer šta bi smo bez nje? Kako bi smo dalje posmatrali život, okolnosti i ljude oko nas? Bili bi zatrovani negativnošću, nepoverenjem. Tako se JAKO teško živi jer to je život u tami.

Ja sam oduvek bila ostala sanjar, jer volim da sanjam, da se hranim prelepim mislima koje ne gase sunce i koje me navode na smeh.
Oblikujem sama svoj život, jer na to imam sva prava.
To je najodgovorniji posao koji je zadat svakom čoveku.
Ja sam kao putnik koji ne zna gde su početak i kraj njegovog puta. Zato idem napred i ne stajem.
Stajati na životnom putu može biti opasno, jer problemi uvek vrebaju nas, putnike u mraku ovog društva.
Zato ja ostajem na suncu, na sigurnom putu.
Živim svaki dan punim plućima i čuvam svaki trenutak u sećanju.
Znam da je moj život najvrednija strvar koju imam.
Zato ulepšavam vreme smehom i uživam.

Kakve su nam misli izjutra - takav će nam biti i dan. Sve zaista zavisi samo od nas. Da li ćemo dozvoliti da iko utiče na naše raspolloženje ili ne.
Ja ne dozvoljavam.
Kako srcem pogledam rađanje novog dana, kako mi misli izjutra odmah budu pozitivne, tako mi je i život stoga lepši i lakši.
Nema potrebe za gunđanjem, niti bilo kakvim opterećivanjem.
Zaista nema...

I jedan mali savet:
Ukoliko ste trenutno u nekim problema, te su Vam misli ispunjene brigama, kako rešavate taj problem, često se relaksirajte i radite ono što Vas čini srećnim.
Zaista, nijedan problem nije toliko velik da se ne može rešiti. Mi smo ti koji ga/ih preuveličamo putem svojih misli.
Pozitivno razmišljajte o svemu, kako o sadašnjosti, tako i budućnosti jer putem svojih misli krojimo sami svoj život.

Stoga i dalje mislim da je u životu najbitnije da veselo pozdravimo SVAKI izlazak sunca jednim radosnim usklikom: "Dobro jutro" i da to isto ISKRENO poželimo drugima.
:-)








Нема коментара:

Постави коментар